ביקורות בשורות

הארי פוטר ומסדר עוף החול: סרט חביב. טיפה לחוץ. רוב השחקנים באמת מפגינים יותר כישרון וגם נראה שהילדים למדו דבר או שניים. כל זה לא מזיז בכלל לעובדה שהספר החמישי הוא הארוך ביותר מבין כל הסדרה (אם אני לא טועה) והם ניסו לדחוף אותו בשעתיים. זה פשוט לא עובד.
פפריקה: כן, זה סרט על טכנולוגיה שמאפשר למטפלים לחדור לחלומות של המטופלים שלהם. והמתקן הזה נגנב ונפרץ. נראה לך שזה לא יהיה מוזר? זה גם מהיוצר של Perfect Blue. אז כן, Perfect Blue היה יותר רציף ויותר מובן אבל גם הסרט הזה מגניב בטירוף וגורם לצופה להיות תקוע בלולאת WTF? אין סופית.
D-Wars: אוי, זה מטופש. אני גם דיי בטוח שכולם ידעו שזה מטופש כשעוד עשו את זה. אני מסכים: דרקונים בעיר, נחשים שמטפסים על בניינים ולטאות עם משגרי טילים זה מאוד מגניב אבל כל העסק עצמו דבילי ביותר. מומלץ שימוש באידיוטומט לפני הצפייה, עדיף עד שהוא אומר Out of Order.
ג’ונתן סטריינג’ ומר נורל: אז לוקח קצת זמן עד שהדברים מסתדרים אבל הסיפורים משתלבים בסוף לסיפור אחד גדול ומאוד יפה. כשמבינים איך הכל עובד ביחד אז זה ספר טוב. הקסם שם לא נורא מפחיד (חוץ מאולי העין הענקית בחלון) אבל הוא בהחלט מאוד מעניין ונותן לי כמה רעיונות לשימוש בקסם הרמטי ושאמאני. בהחלט כדאי, במיוחד עם אוהבים את סגנון הדיבור והכתיבה של המאה ה-19 (שאני מאוד אוהב).
Superstorm: סדרה בריטית יפה על צוות שנאסף בשביל להילחם בכוח הטבע החזק ביותר שיש – הוריקנים, ועל כל מה שעובר עליהם. פחות או יותר כמו Supervolcano רק עם יותר לפני, יותר התלבטויות, יותר סיפור אישי ופחות שרידה של הטרגדיה עצמה. זאת מיני סדרה קצרה וחביבה ועשויה במקצועיות בריטית. יש מעט מאוד דברים בריטים שאני לא אוהב.
הממלכה: הוא משעשע ומעניין ובסוף מרגיש כאילו הם מיהרו לסיים אותו. את כל ה-20 דקות האחרונות היה אפשר למתוח על עוד 45 או 50 במקום. אבל חוץ מזה הוא סרט טוב ויעיל על מצב מאוד מסוים.
Resident Evil: Extinction: למען האמת, לסרט הזה אין שום זכות קיום חוץ מאשר סרט פעולה מגניב. הוא מקיים את מה שמצפים ממנו אבל בהרבה מקרים, אולי אפילו יותר מדי, יש פעולות מטופשות, מאולצות או אפילו Deus Ex Machina. צריך לגמור את האידיוטומט כמו ב-D-Wars ואז לעבור לשני.
Primal Fear – Seven Seals: מין סוג של מטאל. Speed או Power או משהו כזה. יש טובים ויש רעים. זה סגנון מאוד מסוים ובטח לא יתאים לכולם. לכבדים בלבד. בערך חצי מהשירים הלכו ל-Unfiled.
Powerman 5000 – Destroy What You Enjoy: הם עושים סוג של רוק כבד מאוד ואולי גם קצת מתכתי. יש פה ושם רעש אבל הרוב טוב. זה גם תחום מאוד מסוים.
Powerman 5000 – Transform: ומה שיותר משעשע הוא שהאלבום הזה, שיצא לפני Destroy, הוא יותר טוב. יש בו יותר זרימה ויותר קצב, הרבה פחות רעש. אני אהבתי אותו יותר ויותר שירים ממנו הלכו ל-Unfiled. סך הכל 17.


Posted in No Category by with 3 comments.

Comments

  • Nihau says:

    want D-wars
    even if its more stupid then shaolin soccer

  • Eran says:

    Shaolin Soccer was awesomely funny.
    D-Wars should have its head examined.

  • Eran says:

    שכחתי לציין גם ש-Superstorm הוא באמת מד”ב קלאסי וטוב. הוא מראה לנו את נושא שינוי מזג האוויר והתיאוריות והשימושיות שלו ועושה את זה על גבי סיפור טוב ודמויות עגולות.