יום שבת – היתרונות של סתם לעצור בצד הדרך

2016-05-15 התחלנו את היום בלטפל בצמיג ההרוס מאתמול. לא נגרם נזק של ממש ולא שילמנו יותר מדי. בכל מקרה, הובטח החזר כשנחזיר את האוטו. דבר כזה צריך להיות מכוסה על ידי ההסכם. המשכנו דרומה לכיוון טירה קטנה שרציתי לראות. מעין החליטה להישאר באוטו אז אני הלכתי לעשות סיור מהיר. הטירה יחסית קטנה ופשוטה ולא חשבתי ש-6 יורו שווה את הלהיכנס ולהסתכל. יש ב-Dunghmore נשפים בערב אבל לא באמצע היום. שמעתי שם גם זוג בנות ישראליות אז סתמתי את הפה והמשכתי במלוא המהירות לכיוון השני. המטרה הבאה שלנו היתה מערת Ailwee שנשמעה לי נחמדה אז, למה לא? אבל בדרך מעין ראתה שלט שאמר Hazel Mountain Chocolatier. אז לקחנו סטייה של שני קילומטרים מהדרך כדי לראות מה זה. זה מפעל שוקולד של משפחה שנמצאת שם כבר המון זמן. הם מייבאים פולים מכל המקומות המעניינים בעולם ומכינים את כל השאר במקום. Bean to bar, הם קוראים לזה. קנינו כמה דוגמאות כי זה נראה מעניין וכי שוקולד(!) ושתינו את השוקו האקוודורי המדהים שלהם. אחרי זה הצלחנו להגיע למערה. החלטנו לוותר על הצפרות הפעם. בעיקר כי היום הזה הרגיש לי קצת לחוץ. וכבר היינו צריכים להרוג חצי שעה לחכות לסיור הבא. המערה הייתה מגניבה אבל מערות זה מגניב. לא מצאנו דובים (או טיגריסים) וגם לא ראינו את העטלפים הקטנים שאמרו שיש פה. אבל בהחלט היה נחמד לטייל ביחד בחושך כמעט מוחלט ובקור קבוע של 10 מעלות. משם כיוונו אל Doolin ואל הצוקים. אבל אנחנו לא יכולים פשוט להגיע. בדרך מעין ראתה שוק אז עצרנו, וקנינו המון חרדל וריבת תפוזים ווויסקי, וגוש שוקולד ואכלנו נקניקיה גרמנית Continue Reading →

Posted in Maayan, No Category by with comments disabled.