יום שני – The Giant’s Causeway

2016-05-10 קמנו בבוקר, לאט ובזהירות, והלכנו לאכול. לאחר כמה דקות בחדר האוכל של הב’ וב’, הגיעו זוג אוסטרלים מבוגר וחיפשו מקום. אז הזמנו אותם להצטרף אלינו. אז יצא לנו לבלות את ארוחת הבוקר בלהחליף סיפורים על טיולים ותוכניות והבדלים תרבותיים. היה מאוד מעניין. בדיוק בשביל דברים כאלו צריך ללכת למקומות לינה קטנים וביתיים ולא לבתי מלון. הם הציעו לנו לעשות סיור מוניות בבלפאסט ואז ללכת למוזיאון הטיטניק, משהו שגם מי שנתנה לנו את האוטו המליצה לנו. וזה מגניב לראות את המקום בו בנו את הספינה הטובעת המפורסמת ביותר בעולם, ואולי היה יכול להיות נחמד לראות יותר את בלפאסט, אנחנו לא רוצים לשלם עוד בשביל זה ו-17 פאונד כניסה למוזיאון (במיוחד אחרי שאמרו לנו שהוא חינם) זה קצת יותר מדי. אז ראינו את הבניין היפה והמשכנו הלאה. התוכניות שלנו בצפון אירלנד היו יחסית דלות ומבלפאסט נסענו ישירות צפונה אל החוף ואל The Giant’s Causeway. זה אוסף של עמודי אבן מאוד מרשימים שנמצאים על רצועת חוף מעניינת בצפון של הצפון של אירלנד והם נמתחים אל תוך הים וכנראה הרבה יותר כי אמרו לנו שבסקוטלנד יש את הקצה השני שלהם. האגדה משעשעת אבל המשמעות הגיאולוגית של המקום והיופי והדיוק של מה שהטבע יכול ליצור פשוט משאירים אותך בלי מילים. Giant’s Causeway, דרך אגב, נמצא קילומטרים בודדים מהעיר Bushmills. כן, ה-Bushmills הזה. הלכנו אחר כך להסתכל על המזקקה אבל כבר היה סגור לסיורים. בכל מקרה, מגניב. אבל אם אתם רוצים לעשות את שניהם, תגיעו מוקדם יותר. אז לסוע לשם לקחת כמה שעות, היינו שם כשעתיים וקצת ואז יצאנו חזרה מערבה לכיוון הגבול והיעדים הבאים Continue Reading →

Posted in Maayan, No Category by with comments disabled.