להסתכל לאחור

יש אנשים שמסתכלים אחורה בגילאים כאלו, גילאים של החלפת קידומת, ומנתחים את החיים שלהם, מתלוננים על איך החיים ברחו מהם, על כמה רחוק גיל 18 מאחוריהם וכמה הם לא מרוצים מכל הדברים שהם אמרו שהם יעשו לטובת עצמם כשיהיה להם זמן אבל לא עשו. אבל אני חושב, במבט לאחור, שאני מאוד מרוצה מאיפה שאני נמצא כרגע.

מחר אני אהיה בן 30 רשמית.

המצב הבריאותי שלי, פחות כמה דברים שאני צריך בשביל לשפר את ההתעמלות שלי, הוא בסדר גמור. ה-BMI שלי עדיין בצד הנמוך של האזור הבריא. ואם אני מתגלח אז רוב האנשים יניחו שאני איפה שהוא בין 5 ל-10 שנים צעיר יותר ממה שאני באמת (תלוי כמה נדיבים הם מרגישים באותו הרגע).

יש לי אישה מדהימה בחיים שלי שעושה לי המון טוב. מישהי שכשאנחנו בנפרד אני חושב על איך אפשר שכן וכמה טוב יהיה לנו להיות ביחד, שלדבר איתה תמיד גורם לי לחייך.

יש לי כלב חמוד ומקסים שתמיד שמח לראות אותי כשאני חוזר הביתה, אוהב שמחבקים אותו ולא מהסס ללקק לי את האוזן אם ניתנת לו ההזדמנות.

יש לי חברים נהדרים שתמיד כיף לי לבלות איתם או לדבר איתם או לשחק משחקים ביחד.

יש לי עבודה שאני אוהב עם אנשים טובים ואני שש לצאת לעבודה כל יום, לעשות את מה שהוא, פחות או יותר, עבודת החלומות שלי, עד כדי כך שאני שוקל ללכת לעבודה גם בימים שבהם אמרתי לעצמי שאני חולה וכדאי שאשאר בבית לנוח.

סך הכל, להיות בן 30 זה לא כזה נורא. אני שמח בחלקי ואוהב את איפה שאני נמצא. ואני משוכנע שיהיה אפילו יותר טוב בעתיד.

אז כל האנשים האלו ומשברי שליש החיים שלהם יכולים לחפש את מי שינענע אותם. כי זה לא מצב קבוע. מספיק דוגמה נגדית אחת.


Posted in Maayan, No Category by with 2 comments.

Comments

  • אמא says:

    מזל טוב ילדי גדלת בשנה והחלפת קידומת יופי שאתה מרוצה מעצמך וממה שאתה עושה ושכיף לך שרק תמשיך ככה וההמשך יהיה טוב לפחות כמו עד עכשיו הרבה בריאות ואושר מאיתנו

  • יפה says:

    אני באופן אישי שמחה שנולדת. אני שמחה שאתה שמח. ועם כל רשימת הטוב הזאת תשים שום, או חמסה או משהו כזה נגד עין הרע:) סת…ם