מפגש משפחתי

אתמול נסענו שנינו למפגש משפחתי חדש. בחדש אני מתכוון שחוץ מאחת, לא הכרתי אף אחד מהצד הזה של המשפחה. אמא שלי דיברה על רותי מדי פעם לפני אבל פגשתי אותה לראשונה רק ב-2006 (אזור יולי-אוגוסט למי שרוצה לחפור בארכיון) כשהייתי בארצות הברית. היא הגיעה לארץ כמה פעמים מאז אבל מסיבה שאני לא באמת יודע להסביר לא באתי לבקר. אז הפעם באתי. והתעקשתי שגם מעין תבוא כי רציתי שהן יפגשו אחת את השנייה. א’, כי רותי היא אדם נהדר ורציתי שמעין תכיר אותה וב’, כי רציתי שרותי תכיר את מי ששבתה את ליבי. אז נסענו לירושלים עם אמא ואבא ועמיחי.

סיבת המפגש הייתה אזכרה לאמא של רותי אבל מבחינתי, אני אזכור את זה כמפגש עם הצד הזה של המשפחה שפשוט לא הכרתי עד עכשיו: רותי (בת דודה של אמא שלה), אחותה, בעלה של אחותה ושתי הילדות שלהם. וכולם אנשים כיפיים מאוד וגם מעין ציינה שהיא מאוד נהנתה.

קשה לי לשמור על קשר עם משפחה, אפילו עם דודים ובני דודים קרובים יותר אבל מפגשים כאלו גורמים לי לרצות לשנות את זה.


Posted in No Category by with 1 comment.

Comments

  • אמא says:

    נתחיל מהתחלה כדי לסדר את הדברים בסדר הנכון
    1 רותי וטל-לי הן אחיות והן בנות דודה שלי מצד אבא שלי האמא שלהן היא אחות של אבא שלי
    2 רותי היתה נשואה עם מישהו שחי באמריקה ולכן היא שם ויש שלה אזרכות היא ארכיטקטית מתמחה בבנית בתי אבות.
    3טלי היא האחות הקטנה נשואה לשלמה יש להם שתי בנות עלמה הגדולה ונועם הקטנה, יש להם בית ספר בירושלים והם מלמדים מבוגרים והשלמת בגרויות, עלמה אחרי צבא עובדת איתם בבית הספר במזכירות שלמה וטלי שניהם מורים.
    4נועם הקטנה בשירות לאומי בירושלים סיימה את בית הספר שליד האקדמיה למוזיקה מתמחה בשירה אופראית עם כוונות להפוך לזמרת אופרה.