2011 בתמונות אסטרונומיה

הגיע הזמן לסיכום השנתי שלי. אני לא מסכם משחקים ששיחקתי או סרטים שראיתי או אפילו אירועים מכוננים בהיסטוריה האנושית. או כל דבר כזה. אם אנשים אחרים רוצים, ואני סומך על זה שיש הרבה שרוצים, שהם יעשו את זה. הסיבה העיקרית שאני לא עושה את זה היא כי בשביל לעשות את זה אני צריך לעקוב אחרי זה כל השנה. ואם אני לא אז בסוף השנה אני לא זוכר דברים חשובים יותר מאשר החודשיים-שלושה האחרונים. אם זה היה מספיק מעניין אז דיברתי על זה כבר ואפשר לחפש את זה בארכיבים שלי או תחת הקטגוריות הרלוונטיות.

מה שאני כן מסכם זה תמונות של Astronomy Picture of the Day. האתר הישן הזה שלא שינה את מראהו כמעט בכלל מאז צאתו ב-16 ליוני 1995 (כן, אני זוכר את התאריך המדויק, אני עוקב מההתחלה), מראה לי תמונה מגניבה של היקום שלנו כל יום ויום. אז קל לעקוב אחרי זה. כל יום אני מוסיף תמונה או שתיים למאגר ובסוף השנה אני בוחר את הטובות ביותר להצטרף למעגל הרקעים המשתנה שלי.

אז לסיכום, 2011 הכילה כ-383 תמונות שונות (אני אומר הפעם ‘כ…’ כי לא שמרתי לפחות כפולה אחת, היא לא הוסיפה הרבה), זאת אומרת, 18 תמונות כפולות. ומתוכן 28 סרטונים.
86 תמונות היו מספיק יפות ומספיק איכותיות בשביל לשמש כרקעים, מה שמביא את מספר הרקעים האסטרונומיים שלי למספר המעט אסטרונומי של 777. זה לא רע, אני חושב. שלוש תמונות כבר הופיעו קודם. אחת מהן באיכות יותר גבוהה. ארבע שונות עם שם קיים. השנה היו קצת תהפוכות בתעשיית החלל והפיזיקה. חדשות מ-CERN, הטיסה האחרונה של המעבורות, תחרויות בצד הפרטי של העסק. אני שמח מכך שיש לי עכשיו כמה תמונות חדשות ומגניבות של אטלנטיס.

ושוב, הקישור הזה זמין כרגע. אבל בגלל שהוא תופס לי מקום על הכונן איפה שאין הרבה הוא לא ישאר לנצח. אם אתם מגיעים מהעתיד הרחוק אני מצטער. אם יש לכם מכונת זמן, בבקשה תגיעו לבקר. אני לא אחרוז, אני מבטיח.


Posted in Art, Reviews by with 4 comments.

Comments