The Coding Zone\Trifecta, Quantum Poker, Komodo Bites, Self-On-Line-Publishing, Dollhouse Will Be Back, Study Ball, Ravage USB

אותו בחור שכבר ציטטתי מ-Datamation כתב כתבה נוספת. עכשיו על התנאים האידיאלים לכתוב קוד. דיי מסכים לגבי המוזיקה (חייב רוק רציני ורצוי כזה שאני מכיר), לגבי הזמן (מאוחר בלילה). לגבי אוכל אני מאוד פרטני (רק מספיק כדי לא להרגיש רעב. לכרסם עוגיות זה טוב). לגבי נוזלים אני עובר לברירת מחדל (מים, אם עייף אז קולה). טלוויזיה זה דיי פשוט (בשום פנים ואופן לא). ולגבי השילוב האולטימטיבי? אני עדיין לא יודע.

—-====—-

אם חשבתם שלשחק פוקר ברצינות עכשיו זה עניין מסובך, חכו עד שיתחילו לשחק אותו לפי חוקים קוואנטים. לפי התאוריה אם משחקים עם מחשבים קוואנטים ותקשורת קוואנטית אז האסטרטגיות של פוקר מתהפכות על ראשן. נא להשתמש במכשיר ההוא שעושה הפוך מהאידיוטומט לפני שניגשים לקרוא את הכתבה אחרת הראש עלול להתפוצץ.

—-====—-

צוות חוקרים גילה את הסוד של דרקון הקומודו. אלו לא בקטריות, אלא ארס מדלל דם שגורם לקורבנות להיכנס להלם.

—-====—-

אתר אחסון המסמכים scribd הודיע כי הוא פותח את הדרך לעסקת מכירה חדשה. 80/20 לטובת הכותבים והכותבים יכולים לקבוע איזה מחיר שהם רוצים למסמך שהם מעלים. אפשר לבחור אם להצפין או לא ואין צנזורה מעבר למה שכתוב בחוק. דרך לפרסום עצמי באינטרנט?

—-====—-

חדשות מפוקס: “The Dolls are Still in the House but Sarah Connor Won’t Be Back.”

—-====—-

והעזר החדש כנגד, או בעד, הסטודנטים הוא ה-Study Ball. מדובר בכדור במשקל כ-10 קילוגרם שמתחבר לקרסול ולא מתנתק עד שזמן הלימודים המוקצב חלף. אם אתם הורים שרוצים לוודא שהילד יושב ולומד ולא קופץ כל הזמן למקרר או לראות טלוויזיה, כל מה שצריך זה לקרקע אותו בהתאם.

—-====—-

פיצריה רובוטית אוטומטית. בינתיים רק בשוודיה.

—-====—-

למי שמספיק אוהב את הרובוטריקים בשביל לשלם את המחיר הזה, יש כונן USB קטנטן (רק 2 גיגה) שיכול לשנות צורה ולהפוך ל-Ravage, אחד הרובוטים הקטנים יותר של Soundwave.

—-====—-

אז 3D Realms לא התפרקו אבל הם כן שחררו את הצוות של דיוק. ועכשיו יש קרב משפטי בינם לבין Take-Two. אז הכותר עוד לא מת סופית אבל כנראה שזה הדבר האחרון שנראה מ-Forever להרבה זמן.


Posted in Less Interesting News by with 3 comments.

Comments

  • ניהאו says:

    study ball is a joke.
    פיצריה רובוטית מעלה בי נוסטלגיה עזה לחתולים הסמוראים.

  • אני מסכים איתך – בשום פנים ואופן לא טלוויזיה. אם אני מתכנת אצלי בבית (המחשבים שלנו נמצאים בסלון) והחברה שלי רואה טלוויזיה, אני שם אוזניות עם מוזיקה כדי לנטרל את הסחת הדעת.

    ולגבי המוזיקה – עדיף בהרבה אחת ללא מילים.

  • Eran says:

    אצלי המוזיקה זה באמת עניין תלוי. אם אני צריך לחשוב, לתכנן, אז אני מעדיף מוזיקה ללא מילים (אז ניגשים ושולפים רשימה של Howard Shore, Graeme Revell או Clint Mansell) אבל אם אני כבר יודע מה אני רוצה והעניין הוא רק להוריד את זה למסך ולבדוק שזה עובד אז אני מעדיף רוק כבד וקצבי, משהו שיזרים לי את הדם וייתן לי קצב מהיר לעבודה.